  • Data: 2009-03-17 12:20:01
    Temat: Re: EUROBANK-logowanie
    Od: kisio <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Brzezi pisze:

    > TokenGSM nie laczy sie z internetem, koniec, kropka, koniec dyskusji.
    >
    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    Hmm, ciekawi mnie jedno. Podczas definiowania zaufanych odbiorców w
    komórce wyświetla się informacja do potwierdzenia mniej więcej takiej
    treści (piszę z pamięci):
    Czy akceptujesz odbiorcę nr konta 42..........0900.
    Czy to nie dowodzi, że jakieś informacje są dosyłane do aplikacji tokena?

    Pozdrawiam
    kisio