  • Data: 2006-04-20 20:42:39
    Temat: Re: EUROKONTO
    Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

    A grupowicz Adam napisał:

    > W EUROKONCIE jest warunek, żeby comiesięcznie wpłacać na konto kwotę
    > przynajmniej 500 PLN. Czy jest tu ukryty jakiś haczyk? Co będzie jak
    > posiadacz takiego konta nie będzie mógł go zasilać comiesięcznie
    > taką kwotą? Bo po coś w końcu tak mają i jakiś cel w tym jest,
    > tylko jaki?

    To tylko taki myk, by ludzie coś tam zawsze na koncie mieli,
    przynajmniej na opłatę za konto. W moim eurokoncie studenckim chyba
    wymagane jest zasilanie 200zł/msc, a bywa u mnie z tym różnie. Raz
    jest znacznie więcej, raz nic. Założone było jedynie po to, by miało
    gdzie stypendium wpływać - przy otwieraniu pytałam jak to z tym jest,
    bo regularnie to me wpływy wtedy wynosiły 149zł/msc i kobitka
    powiedziała to, co napisałam w zdaniu pierwszym ;).

    --
    ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801