  • Data: 2005-12-27 21:56:28
    Temat: Re: Efekt substytucyjno-dochodowy
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał w
    wiadomości news:dos5pn$9fq$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > W wyniku efektu substytucyjnego popyt na X wzrośnie, a na Y spadnie.
    > W wyniku efektu dochodowego wzrośnie popyt na oba dobra.
    > Per saldo popyt na X wzrośnie, natomiast popyt na Y zmieni się w
    > zależności od elastyczności krzyżowej. Jeśli dobra są substytucyjne, to
    > wzrost ceny jednego dobra prowadzi do wzrostu popytu na drugie, jeśli
    > komplementarne, to wzrost ceny X doprowadzi do spadku popytu na Y.
    >
    > Tylko co to ma wspólnego z bankami?

    oj!! milo ze nie zaczales od ostaniej linji, po czym dobrze ze nie napisales
    NTG:)
    bardzo dziekuje za odpowiedz, bardzo konkretnie napisana,
    a co do wyboru grupy to byla jeszcze jedna na ktora napisalem,
    pl.sci.ekonomiczne, ale tam bylo niewiele postow wiec nie liczylem ze mi na
    to pytanie
    odpowiedza,
    tak wiec jeszcze raz wielkie dzieki ,
    pozdrawiam Piotrek !!