  • Data: 2008-04-11 20:00:17
    Temat: Re: Efektywność informatycznych systemów bankowych
    Od: Lullabie <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Kwi, 21:20, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:

    > Szkoda, że na wydziale matematyki nie uczą podstaw statystyki. Wyniki takiej
    > ankiety są bezwartościowe.

    Wyniki ankiety przeznaczone są tylko i wyłącznie do mojej pracy, do
    której niejako jestem zmuszona. Oczywiście że wyniki z badania nie są
    i nie będą reprezentatywne. Niestety nie mam możliwości i środków na
    przeprowadzenie innej ankiety, która byłaby przeznaczona dla
    wyselekcjonowanej grupy i zawierała pytania z analizowanego wywiadu z
    zespołem pracowników banków (którzy oczywiście są zawsze skorzy do
    pomocy...)

    > Poza tym Multibank to tylko wydział BRE Banku, a nie samodzielny bank.

    Dziękuję za uwagi, zostało to już poprawione w ankiecie.

    pozdrawiam

    Emilia