  • Data: 2008-04-11 20:27:21
    Temat: Re: Efektywność informatycznych systemów bankowych
    Od: Mariusz Ostapowicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przedstawisz sie nawet i wchodzisz w zycie innych osób z buciorami. Tak
    > ucza obecnie na studiach 3 roku ?
    > I sadzisz naiwnie, ze pracownik banku bedzie ci zdradzal tajemnice systemów
    > na którym pracuje?

    Witam,
    Wystarczy kliknąć w link ankiety, a zobaczysz że ta osoba podpisała
    się (imieniem i nazwiskiem czego Ty nie zrobiłeś), wiec skąd takie
    oburzenie (czyżby problemy z czytaniem). Jesli nie wchodzilłeś na
    ankietę to po co odpowiadasz zanim wszystko zobaczysz (pomyśl, a nie
    klepiesz bezmyślnie w tą klawiaturę). Z pytań z ankiety nie
    wywnioskowałem, żeby ktoś tam się wypytywał o tajemnice systemów (od
    kiedy to jak ktoś mnie się spyta: jak się jeździ samochodem określonej
    marki? - to jest to tajemnica). Nigdy nie zauważyłem aby jakiekolwiek
    dokument mówiący o zachowaniu tajemnicy zabraniał takich rzeczy (a
    jeśli cudem tak jest to nikt nikogo nie zmusza do wypełnienia tej
    ankiety i złamania podpisanego zobowiązania). "Tajemnice systemów" -
    że też wymyśliłeś, a od kiedy pani w okienku bankowym (itp osoby)
    posiada informacje implementacyjne dotyczące systemów informatycznych
    (może robią jeszcze testy jednostkowe kodu, lub testy akceptacyje
    systemu).

    ----
    Mariusz Ostapowicz