eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEkspansja InteligoRe: Ekspansja Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <p...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ekspansja Inteligo
    Date: 24 Apr 2002 09:56:20 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 40
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <aa1cjg$mv0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1019634980 11683 192.168.240.245 (24 Apr 2002 07:56:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Apr 2002 07:56:20 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 10.70.7.87, 213.180.130.23
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:178227
    [ ukryj nagłówki ]

    > "W ciągu pierwszego roku działalności Konta Inteligo, prowadzone przez
    > Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. pozyskały ponad 150 tys. klientów,
    > którzy zdeponowali na nich przeszło 380 mln zł.
    > Inteligo może poszczycić się największą miesięczną liczbą pozyskiwanych
    > klientów - około 12 tys. Dla porównania mBank - pierwszy w naszym regionie
    > Europy wirtualny bank - pozyskuje około 6 tys. klientów, a BZ WBK SA około 5
    > tys. klientów.
    >
    > Przedstawiciele Inteligo podczas dzisiejszej konferencji prasowej
    > przedstawili także koszty budowy marki w okresie maj 2001 - styczeń 2002.
    > Inteligo w tym okresie na reklamą przeznaczyło 7,8 mln zł., podczas gdy
    > mBank - 7,1 mln zł., a Pekao SA - 18,4 mln zł. Biorąc pod uwagę wydatki
    > reklamowe Inteligo miało najniższy koszt pozyskania nowego klienta - 62 zł,
    > dla porównania mBank - 101 zł., a Kredyt Bank SA 213 zł.
    >
    > W ciągu pierwszego roku działalności Inteligo wprowadziło konta prywatne i
    > firmowe, serwis "Płacę SMS-em", kredyt oraz usługę "Płacę z Inteligo" -
    > która jest obecnie dostępna w Sklepie Wirtualnej Polski.
    > Jeszcze w tym roku w ofercie Inteligo będzie dostępna usługa debetów w
    > kontach. Inteligo zapowiedziało także wydanie kart kredytowych oraz
    > rozszerzenie oferty o konto dla spółek prawa handlowego oraz o produkty
    > ubezpieczeniowe i jednostki uczestnictwa w funduszach inwestycyjnych.
    >
    > Inteligo przyłączyło się także do programu Fundacji Rozwoju
    > Kardiochirurgii - "Polskiego Sztucznego Serca". Na mocy porozumienia przez
    > pięć lat wszystkie operacje bankowe programu będą obsługiwane przez konto
    > Inteligo. W ramach konta Inteligo zostaną wydane karty typu Affinity, z
    > których część przychodów banku - około 1 zostanie przeznaczona na Program
    > "Polskiego Sztucznego Serca". (AN)"
    >
    > Za wp.pl
    >
    >


    inteligo to farsa, poziom oblsugi klientow stoi na zenujaco niskim poziomie.
    Nie ma co porownywac mbanku i inteligo, dwa bieguny.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1