eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEkspresowe telefony z MilleRe: Ekspresowe telefony z Mille
  • Data: 2007-07-11 17:31:43
    Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Nie zaprzeczam. Tylko podpowiadam że *może* uda się człowieka w oddziale
    > przekonać, a warto, bo wtedy jest czarno na białym nie tylko *że zostało*
    > złożone, ale także *co zostało* złożone :)

    No i udałem się dzisiaj do oddziału. Wypowiedzenia nie udało się złożyć, bo
    w systemie karty ani umowy jeszcze nie ma. Numer karty który jest na umowie
    niewiele sie przyda. Jedyne co udało mi się zrobić to złożyć pisemną
    reklamację na która w ciągu 2 tygodni ktoś ma odpowiedzieć. Pani która
    zajęła się moją sprawą z 20 minut dzwoniła do centrali, przełączali ją,
    rozmawiała, ale nie udało się nic wyjaśnić. Generalnie ciekawa sytuacja. Mam
    podpisaną umowę, mam PIN do karty, login i hasło do systemu internetowego
    (nie aktywnego jednak) a karty ani umowy nie ma nawet w systemie.

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1