-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Znacznik" <z...@T...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Date: Tue, 28 Aug 2007 12:15:18 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <fb0sjt$n81$1@news.onet.pl>
References: <p...@g...com><3...@n...onet.
pl> <f6l1i8$ahm$1@news.onet.pl><f6lpeh$n2v$1@news.onet.pl>
<p...@g...com> <f9sau6$2sm$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.168.75.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1188296125 23809 83.168.75.21 (28 Aug 2007 10:15:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Aug 2007 10:15:25 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
X-Sender: mfkASFkQR72kabIsAYRcag==
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:424239
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Znacznik" napisał w wiadomości
> No to niedługo będzie też już 3 miesiące u mnie. Dzisiaj miałem SZÓSTY
> telefon czy dostarczyłem wyciągi. Okazało się że wyciągi zostały wysłane
> do centrali ale faksem i mam je przynieść jeszcze raz. No i przyniosłem.
> Zobaczymy co dalej. Niech jeszcze spróbują zadać pytanie "Co jest powodem
> rezygnacji z karty?" gdy będę składał wypowiedzenie umowy. Mille gratuluję
> szybkości działania i "uproszczonej" prcedury.
>
> Pzdr.
No i jest dalsza część Milleprzsady! Tydzień po kolejnym dostarczeniu
wyciągów dzwonię na infolinię w celu uzyskania informacji co się dzieje z
wnioskiem. "W systemie nie mamy informacji o dostarczeniu wyciągów, przekażę
to do działu który się tym zajmuje i ktoś do Pana oddzwoni", oczywiście nie
oddzwonił! Po 2 tygodniach dzwonię po raz kolejny, i pierwsza informacja
jaką uzyskuję to wniosek nie został zaakceptowany, pytam się jak to się
stało skoro mam już podpisaną umowę i nawet PIN do karty, a żadnego
wypowiedzenia umowy nie otrzymałem "przełączę Pana". No i mnie nagle
przełączają do działu zastrzegania kart. Tam od nowa cała historyjka jest
opowiadana i kolejny raz ma ktoś do mnie oddzwaniać! No to już jest jakaś
przesada. Nigdy więcej nic w Mille, nawet jak będą do kart dopłacać to ich
nie wezmę. Innych produktów z tego pseudo banku też nie. Cała zabawa trwa
już prawie 3 miesiące, przyznam że jak na uproszczoną procedurę to jest to
chyba rekord.
ps. wypowiedzenia umowy dalej nikt nie może przyjąć ani wystawić takiego dla
mnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.07 19:41 Fatrix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych