  • Data: 2002-06-16 15:39:12
    Temat: Re: Email money w BRE...
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Do ciebie.
    Oh jak milo, ludzie do mnie listy pisza =)))

    > W celu dowiedzenia się, dlaczego ktoś chce zapłacić za coś co może być
    > darmo. Mnie to dziwi.
    To jest tak samo jak w przypadku hmmm, np. Inteligo.
    Konto moze byc za darmo ale trzeba na nim miec 100 zl (przelew w payU moze
    byc za darmo, ale trzeba miec konto bankowe). Ludzie po prostu lubia wytykac
    oplaty =)

    > BTW: nie ma czegoś takiego jak piszesz: "Przelew przekazem pocztowym".
    Jest
    > albo przelew (za darmo) albo przekaz (za 7zł).
    Od teraz jest =) To bedzie przelew kasy do czyjejs kieszeni =)