  • Data: 2005-07-03 19:48:02
    Temat: Re: Emax+ w dol
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Sławomir Szyszło posłał(a) w świat wiadomość

    > Ty tu na polowanie przychodzisz?

    Czyżbym przez ramię wypalił i od razu trafił?

    > Ergonomia strony nie pomoże, jeśli nie będziesz rozumiał podstawowych pojęć z
    > danej tematyki.

    Dobrze zaprojektowana strona pozwoli im się z tematyką zapoznać.
    Materiały mają uświadomić korzyści wynikające z nabycia usługi, czy towaru,
    uświadomić potrzeby, których ludzie nie byli świadomi.

    Ilu mężczyzn - singli - kupiłoby pralkę, gdyby wcześniej musieli poznać
    pojęcia twardości wody?

    No i jak? Trafiłem z tym informatykiem, faq-fanem?

    Bo aż nie chcę przytaczać za przykład komputera, którego olbrzymia część
    nabywców nie przed zakupem nie potrafi obsługiwać.
    Chyba nie utrzymała się na rynku żadna większa firma, która zamiast
    informować potencjalnych klientów, odsyłałaby ich do Komputer Świata w
    kiosku.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,