  • Data: 2011-05-05 01:31:55
    Temat: Re: Empik -- plus dla Mille
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ipp4nj$4fh$...@i...gazeta.pl

    > Jest absurdem, bo miesiąc zakochanych, wiosna, potrzeba ruchu i świeżego powietrza.
    > Było zimno -- fakt. (widać Bóg bierze sobie za mocno do serca to, że ja mam nadal
    > założone zimowe opony -- może dzisiaj pogadam z Nim na ten temat w czasie modlitwy
    > i zrobi się cieplej) Ale w ogóle maj powinien być raczej przeznaczony wypadom za
    > miasto, nie zaś udawaniu handlowania w pustawych galeriach... :)

    Rozmawiałem... Wyśmiał mnie -- powiedział mi, że jestem głupi i że nie dlatego jest
    zimno, gdyż ja mam nadal zimowe opony do dyspozycji, ale dlatego, gdyż Mille cofnął
    czas -- z 02 maja aż do 15 kwietnia, żeby spokojnie, bez nerwów skasować niechciane
    ubezpieczenia i zapobiec naliczaniu się składek ubezpieczeniowych Dobrego Konta. :)

    Zapytałem więc, czy w związku z tym cofnięciem czasu będzie kolejna beatyfikacja,
    ale usłyszałem -- że marnuję czas rozmyślaniami o tym, iż jakiś Breżniew otrzymał
    order Lenina od swojej partii. Co innego (powiedział) pokojowa nagroda Nobla dla
    świętej Teresy a co innego nagroda w swoim gronie -- błogosławienie rozpustnika.
    Gdy zauważyłem, że chyba ;) otrzymując Nobla nie była jeszcze świętą, odparł, że
    chyba ;) z tego powodu JPII już nie będzie miał pokojowej nagrody Nobla...
    A na koniec dodał, że On nie wybrał JPII na przykład do naśladowania, co
    obwieścił momentem śmierci...

    I tyle sobie pogadaliśmy... A ja, głupi, łudziłem się tym, że jestem kochany,
    i że to dla mnie ta zima, bo mam nadal zimówki... W piątek lub w sobotę kupię
    felgi -- niech Mille zastanowi się, czy warto (korzystając z cofnięcia czasu)
    i mnie cofnąć składki ubezpieczeniowe... 4200 (może nawet więcej, bo nie wiem
    tego, czy założą mi opony gratisowo) zapłacone kredytówką nie chodzi piechotą,
    a jeśli będziemy (ja i Mille) na wojennej ścieżce, to chyba sprawdzę, czy karta
    mBanku nie stwarza problemów... ;) Później będę kupował w pobliskim sklepie (niby
    wysyłkowym, ale i zwykłym zarazem) telewizor -- nie wiem, za ile, bo czasy niepewne
    i cena stale spada i spada... Było ponad 3 tałzeny, teraz jest 2753, a widoki na
    kupno
    słabe, bo najpierw muszę zamontować półkę, a w sklepie nie było dobrych śrubek i
    chyba ;)
    muszę obrzezać ;) 8 sztuk pięciomilimetrowych szpilek stalowych... A obrzezania
    dokonać
    chyba muszę ręcznie -- każdą szpilkę (długą na 7 centymetrów i grubą na 5 milimetrów)
    muszę obciachać o jakieś 7 milimetrów... Albo założyć inne nakrętki -- wystające na
    zewnątrz mocowania... Ach te moce i mocowania... Złe moce, nieczyste i inne... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'