  • Data: 2009-01-25 15:27:14
    Temat: Re: Endriu, do diabła...
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:glhi19$ktp$1@news.interia.pl...

    | Nie po to mój pradziadek stracił pięciu braci w wojnie polsko-bolszewickiej
    | żeby teraz Putin z Anielą (- która sponsoruje Unię) dogadywali się poonad
    | naszymi głowami w sprawie gazociągu po dnie bałtyku.
    |
    | Albo Unia albo szwindle....

    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    Gadasz jak pięcioletnie dziecko, no ale zniżę się to Twojego poziomu.
    Jak będziesz w Warszawie to się przejdź na Powązki, kierunek Katakumby, po
    stornie Alei Zasłużonych na wysokości symbolicznego grobu "16-tu" - cegiełki z
    nazwiskami na ścianie.
    Po przeciwnej stronie jest mój grobowiec rodzinny zaczynający się od powstańca
    styczniowego ..ja też tam będę pochowana z odpowiednim napisem ..

    a próba epatowania ilością przodków, którzy zginęli w tej jednej wojnie, to
    wybacz .. to tylko 1 epizod historii Polski, oczywiście ważny, ale naprawdę, nie
    jedyny !

    Natomiast Putin z Anielą czy też Putin z jej poprzednikiem niezależnie od tego,
    czy jesteśmy czy nie bylibyśmy w junii - i tak dogadywaliby się ponad naszymi
    głowami, bo tak jest od wieków ..
    Ba, śmiem twierdzić, że gdybyśmy nie byli w junii, nie mięlibyśmy w tej sprawie
    żadnego prawa głosu, a tym samym ten gazociąg stałby się po prostu faktem
    DOKONANYM!
    czemu tego nie widzisz? czyli czemu nie rozumujesz logicznie?

    Barbara