    From: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Endriu, do diabła...
    Date: Sun, 25 Jan 2009 16:45:47 +0100

    > To normalny oszust, bo moim zdaniem, odwolywanie sie do symbliki
    > religijnej w dzialaniach politycznych to z gruntu nieuczciwa postawa.

    Ależ Leszku na miano oszusta to trzeba sobie zasłużyć ..... Nie ma co tak od
    razu używać ostrych epitetów ....

    Tak się akurat złożyło że było to spotkanie w kole LPR, gdzie 80%
    uczestników stanowili słuchacze Radia Maryja.
    Nie przywiązywał bym tak wielkiej wagi do tego nieszczęsnego "Pod twoją
    obronę", bo należało by je traktować jako normalną procedurę przed
    wygłoszenim wykładu która mam miejsce w tego typu społecznościach.

    Nie mniej jednak podczas odprawiania tej modlitwy nie czułem z kierunku
    Michlkiewicza zapachu siarki, nie było żadnych konwulsji spotykanych podczas
    sesji egzorcystycznych, więc śmiem twierdzić że "dusza" Michalkiewicza jest
    "w miarę" czysta od demonów (w przeciwieństwie do niektórych choćby nawet
    duchownych - o czym zresztą Michalkiewicz pisze w swoich felietonach):

    Kto jednoczy konfidentów?

    "[...]Warto w związku z tym odnotować, że z Marii Magdaleny, zanim została
    świętą, Pan Jezus musiał wyrzucić aż siedem demonów. Tymczasem o ile mi
    wiadomo, ani z JE abpa Życińskiego, ani z JE abpa Abla nikt jak dotąd nie
    wyrzucił ani jednego. Zatem wzajemne dekorowanie się takimi orderami przez
    duchownych dygnitarzy zarejestrowanych jako Tajni Współpracownicy Służby
    Bezpieczeństwa, nabiera osobliwego sensu. Obawiam się nawet, że w kwestii
    osoby, która takich osobników "jednoczy", JE jak zwykle może się mylić.
    Poza - co jest zrozumiałe samo przez się - oficerami prowadzącymi, już
    prędzej może jednoczyć ich Lucyfer, chyba, że stosownego pełnomocnictwa
    udzielił Judaszowi, który w związku z tym może być uznany za patrona
    konfidentów. [...]".

    Dr.Endriu