    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Endriu, do diabła...
    Date: Sun, 25 Jan 2009 16:56:49 +0100

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:glho5i$sqb$1@news.interia.pl...

> [...]
    | agenturalnej przeszłości i dlatego traktat ten jest niesymetryczny na
    | niekorzyść Polski. Minister Skubiszewski nigdy tego nie zdementował,
    | zachowując tzw. wzgardliwe milczenie, aliści wkrótce wyszła na jaw jego
    | agenturalna przeszłość, co oczywiście rewelacje Krzysztofa Wyszkowskiego
    | raczej potwierdza.[...]".
    |
    | ... kiedy Donek, z Rokitą, Tuskiem, Pawlakiem dla ratowania swoich własnych
    | (i partyjnych wtowarzyszy) dup, zrobili Nocną zmianę.
    |
    | Tu tkwi praprzyczyna bajzlu w Polsce ....efektem czego prawo jest takie

    [...]
    | --
    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    a tu należy się z Tobą i tym cytatem zgodzić, ale "podpłacanie" tudzież
    szantażowanie, ma swoje źródła w zamierzchłej starożytności ..
    Niestety, dobór kadr w 1989 r. zadecydował - i nadal decyduje - o tym - co jest
    ..
    Pytanie - jak długo jeszcze?

    Innymi słowy ktoś tego Skubiszewskiego proponował, ktoś też go szantażował.. a
    co do Mazowieckiego, to ja mam swoje zdanie od dawien dawna.. i choć autor
    rewelacyjnej książki "Współrządzić czy nie kłamać" - Andrzej Micewski - też się
    okazał współpracownikiem, to jednak co odsłonił, to odsłonił.. warto poszukać i
    poczytać, ale nie wiem, czy została ona wydana w obecnej "wolnej Polsce", jako
    że wielu jej 'bohaterów' chodzi nadal po tej ziemi ..

    Poza tym Skubi tak narozrabiał na Litwie, że do tej pory nie możemy się z
    Litwinami dogadać, aczkolwiek główna przyczyna tego stanu leży oczywiście w
    podboju Wileńszczyzny w międzywojniu.. ..
    Barbara