    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Endriu, do diabła...
    Date: Sun, 25 Jan 2009 17:06:43 +0100

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:glhklt$o89$1@news.interia.pl...

    | Michalkiewicz od 50 lat walczy o wolny rynek w Polsce i za to go bardzo
    | mocno cenię.
    |
    | --
    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    zdefiniuj pojęcie wolnego rynku -
    czy wolnym rynkiem jest wyprzedaż majątku narodowego po każdej cenie ?
    czy wolnym rynkiem jest ograbianie wykupionych firm z maszyn produkcyjnych i
    wywożenie ich poza granice Polski - bo tam będzie produkcja tańsza, a nasi idą
    na bruk - czyli skoro likwiduje się jeden duży zakład pracy w danej miejscowości
    . - to to jest dobrze?

    Wolny rynek - czyli wyprzedaż polskich banków - obserwuj uważnie jak transferują
    środki właśnie teraz .. przyjrzyj się gorącemu kartoflowi - czyli opcjom
    walutowym . toż to jest właśnie także ten Twój wolny rynek !
    wolny rynek - ale w Wielkiej Brytanii właśnie się myśli o nacjonalizacji banków
    ..

    ja powiem tak: najpierw interes narodowy, a potem dopiero dalsze spekulacje ..
    bo bez tego ani rusz dalej się nie posuniemy, a Polska po prostu się rozpadnie
    między sąsiadów.
    Niestety, takie myślenie od dawna już rządzących nie obowiązuje ..

    Barbara