    From: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Endriu, do diabła...
    Date: Sun, 25 Jan 2009 17:17:16 +0100

    > zdefiniuj pojęcie wolnego rynku -
    > czy wolnym rynkiem jest wyprzedaż majątku narodowego po każdej cenie ?
    > czy wolnym rynkiem jest ograbianie wykupionych firm z maszyn produkcyjnych
    > wywożenie ich poza granice Polski - bo tam będzie produkcja tańsza, a nasi
    > idą
    > na bruk - czyli skoro likwiduje się jeden duży zakład pracy w danej
    > miejscowości
    > . - to to jest dobrze?

    Majatek narodowy jest tyle warty za ile potencjalny kupiec może go kupić.
    UPR już dawno postulaował aby prywatyzację przeprowadzać poprzez licytację.

    Kto da więcej ten wygrywa. Postawić cenę minimalną jak na Allegro i cheja. I
    nie potrzeba do tego żadnych minisrtów od przekształceń własnościowych
    którzy tylko patrzą jak by się tu nakraść sprzedając majątek za 1/10
    ceny....

    > Wolny rynek - czyli wyprzedaż polskich banków - obserwuj uważnie jak
    > transferują
    > środki właśnie teraz .. przyjrzyj się gorącemu kartoflowi - czyli opcjom
    > walutowym . toż to jest właśnie także ten Twój wolny rynek !
    > wolny rynek - ale w Wielkiej Brytanii właśnie się myśli o nacjonalizacji
    > banków

    To że banki Bankrutuja na skutek złych pociągnieć to naturalna kolej rzeczy.
    Na miejsce bankrutów wskoczą następni.

    > ja powiem tak: najpierw interes narodowy, a potem dopiero dalsze
    > spekulacje ..
    > bo bez tego ani rusz dalej się nie posuniemy, a Polska po prostu się
    > rozpadnie
    > między sąsiadów.
    > Niestety, takie myślenie od dawna już rządzących nie obowiązuje ..

    Powoli zaczynasz mówisz jak Romek Giertych - odkrywamy nowe oblicze Basi....
    :)

    Dr.Endriu