  • Data: 2009-04-12 00:33:17
    Temat: Re: Endriu, zaczynająsięŚwięta...
    Od: " kc" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > A gdzie napisałem, że bronisz? Napisałem tylko, że masz dyżur. :)

    A i owszem. Nocny :)

    Czytam sobie to i owo. Również GW. I zdenerwowałem się znowu po pan redaktor
    chce być inżynierem mojej świadomości. W artkule
    http://wyborcza.pl/1,76842,6482916,Zyzak_gwiazda_u_P
    ospieszalskiego.html
    użył pięknego zdania:
    "Nadużyć tak jawnych nie należy jednak pomijać milczeniem, bo - a nuż -
    zapadną w powszechną świadomość." Pan redaktor wolałby, żeby w moją
    świadomość zapadały tylko jawne nadużycia redaktora z Superstacji.

    kc