  • Data: 2009-04-12 20:54:18
    Temat: Re: Endriu, zaczynająsięŚwięta...
    Od: " kc" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    Co prawda nie do mnie, ale ponieważ skierowane na grupę pozwolę sobie
    popolemizować:

    > ... Wałęsa zrobił coś dobrego dla
    > Polski...

    Czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl, podać przykłady? Ja dam ci tylko jeden:
    otworzył mi oczy w czerwcu 1992r.

    > czy nic ci nie mówi fakt, że JPII go
    > uwielbiał?

    mówi, tylko nie to samo co tobie.

    > a JPII był najlepiej poinformowaną osobą w kraju, wiedział doskonale
    > kto jest kapusiem, tylko to olewał...

    Santo subito? Tylko Popiełuszko zasługuje na miano świętego i bohatera, bo
    mimo, że wiedział co mu grozi, nie opuścił swoich owieczek.

    > masz papkę z mózgu i wierzysz tylko w to, co ci sprzedadzą
    > panowie na M...

    Ty też wierzysz tylko w to co ci sprzeda pan M.

    > paskudną stroną demokracji jest to, że byle kto
    > może sobie bezkarnie pluc jadem w necie...

    No właśnie, czymże jest twój post, jeśli nie jad dla myślącego niepoprawnie
    politycznie? Bogu dzięki, że mamy net, Hyde Park jest potrzebny demokracji.

    kc