  • Data: 2010-06-02 14:10:48
    Temat: Re: EuroBank posiada i realizuje tylko jedną sesję elixir.
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    mmartyn wrote:

    > Nie można sie dziwić: zaplanowana operacja do banku zewnętrznego ma
    > miejsce, o ile środki znajdują się na koncie w przeddzień daty
    > planowanej transakcji.

    Zastanawiam się, jak długo różni grupowicze będą powtarzać kiepskie
    tłumaczenia Eurobanku, w dodatku bez zrozumienia.

    Wiadomo, że posiadanie środków na koncie w przeddzień gwarantuje
    wykonanie przelewu. Ale wcale nie oznacza to, że złożenie dwóch zleceń w
    opisany przez Bogdana zawsze spowoduje problemy. Trzeba odróżniać
    warunek wystarczający od koniecznego :-)

    NB. Nie wiem, co trzeba zrobić, aby uzyskać opisany w poście Bogdana
    efekt w sposób pewny. Mnie się nie udaje, choć próbowałem (i dalej co
    parę dni próbuję), a inni opisują, że często tak mają... Może trzeba
    naciskać klawisze w określonym rytmie ? ;-)
    W każdym razie, w moim przypadku na dobrze ponad sto takich
    "dwustopniowych" przelewów "zaciął się" tylko jeden, a gdy zgłosiłem
    pretensje w banku - mocno przepraszali (i oczywiście podali wspomniane
    tłumaczenie).

    witrak()