  • Data: 2010-06-02 16:02:32
    Temat: Re: EuroBank posiada i realizuje tylko jedną sesję elixir.
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka krotnie udało mi się jednakże skutecznie zrealizować
    przelewy w jednym dniu zdefiniowane z datą przyszłą
    ze wskazaniem na jeden dzień z kota oszczędzającego na ROR
    i z ROR do innego banku.

    Oprócz byle jakiego działania EuroBanku na ciągłej zasadzie "Widzimisie"
    nie widac poprawy w funkcjonalności systemu.

    Kolejną niedoróbką banku jest brak możliwości zdefiniowana
    przelewu do Urzędu Skarbowego z datą przyszłą ,
    tutaj moja reklamacja zakończyła się hymnem ze strony
    konsuktanta że bank robi wszystko aby tą niedoróbkę poprawić .
    Trwa to już ze dwa miesiące a funkcjonalność nie została poprawiona.

    To na tyle bo moich reklamacji było dziesiątki
    i co z tego ?????????