eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Eurobank]Konto online + KK Premium ClubRe: [Eurobank]Konto online + KK Premium Club
  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Eurobank]Konto online + KK Premium Club
    From: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>
    References: <g2jug0$9qj$1@news.onet.pl>
    Date: Mon, 09 Jun 2008 22:06:03 +0200
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/5.02.24 Mime-proxy/1.3.c.0 (Win32) Hamster/2.0.0.1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Reply-To: p...@...sygnaturce.nz
    NNTP-Posting-Host: 89.231.206.165
    X-Trace: news.home.net.pl 1213041985 89.231.206.165 (9 Jun 2008 22:06:25 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 45
    X-Authenticated-User: t.kawalerczyk.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:448720
    [ ukryj nagłówki ]

    w <news:g2jug0$9qj$1@news.onet.pl>
    Mithos napisal(a):

    > Jakie macie wrazenia z uzytkowania tego konta ?

    Z konta nie korzystam, ale mam KK Premium Club...

    > Druga kwestia dotyczy ich KK. Czy karta ta jest trwala czy tez po
    > kilku uzyciach wyglada jak smiec ?

    Jak na razie sie nie rozpadla, uzywam dosyc intensywnie od ok. 2
    miesiecy.

    > ZTCP to karta ta nie ma zadnych
    > ukrytych oplat (ubezpieczenia itp.). Myle sie ?

    Mi wlasnie naliczylo na wyciagu jakies ubezpieczenie, czekam na
    rozpatrzenie reklamacji (wyraznie zastrzegalem ze nie chce zadnych
    ubezpieczen) pani z infolinki potwierdza ze nie ma zadnych ubezpieczen
    obowiazkowych. Natomiast dlaczego wlaczono mi to ubezp. nie potrafi
    powiedziec :) Zobaczymy jak rozpatrza reklamacje (na razie nie minelo
    14 dni).

    > Nie doszukalem sie
    > natomiast limitu obrotow zwalniajacych z oplaty za kolejny rok.

    Chyba takowego nie ma... Zobacze po roku, albo zechca przedluzyc za
    darmo albo pewnie sobie pojde gdzie indziej. Wydaje mi sie ze moga byc
    malo elastyczni jesli chodzi o zwalnianie z oplat (ale to tylko takie
    wrazenie, nie poparte niczym konkretnym).

    > Jak wyglada obsluga w tym banku (domyslam sie ze srednio) i jakie
    > macie ogolne wrazenia z uzytkowania produktow tego banku ?

    Obsluga w 'oddzialach' - w miare ok.
    Przy skladaniu wniosku o kk uparcie zadali *potwierdzonych* wydrukow
    przelewow do zusu (potw. przelewow bo prowadze dg) - tzn.
    potwierdzonych pieczatka i podpisem. Twierdzili ze rozumieja ze
    powinien wystarczyc wydruk, ale centrala (czy tam jakis dzial
    weryfikacji) im takie wnioski odrzuca. Jak sie uparlem zeby to przyjeli
    to jednak jakos nikt nic nie odrzucil :)

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1