  • Data: 2010-02-08 23:36:54
    Temat: Re: [Eurobank][Meritum]Jak stracić sporo kasy w jeden dzień
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tommy" <t...@o...SPAM.pl> writes:

    > Proponuje sprawdzić sobie umowę, ja mam wyraźnie w umowie z Eurobankiem
    > napisane że "Przy realizacji międzybankowych rozliczeń pieniężnych Bank
    > posługuje się wyłącznie numerem rachunku bankowego" i koniec kropka nie ma
    > znaczenia co jest napisane jako nadawca (ten sam zapis jest również w
    > regulaminie rachunku)!
    >
    > Jak Eurobank się z tego nie wywiązuje to znaczy że jest shitowym bankiem
    > patrz afera z Windykatorem Eurobanku.

    Nie, to jest umowa miedzy bankiem i jego klientem, a nie umowa, zgodnie
    z ktora wykonywane sa przelewy. Taki zapis moze sluzyc do odrzucenia
    reklamacji klienta, ktory wpisze niewlasciwa pare nazwa+konto
    beneficjenta (aczkolwiek jakis polonista moglby sie temu przyjrzec).
    Drugi bank ani jego klienci nie sa jednak tym zapisem zwiazani.
    --
    Krzysztof Halasa