    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%
    Date: Thu, 3 Sep 2009 13:16:54 +0200

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 12:45:57 +0200, Wielebny napisał(a):

    > Jeżeli nie jesteś w stanie uszanować 1 grosza, nie będziesz szanował
    > złotówki, pięciu złotych.

    jasne

    > To kwestia podejścia do pieniędzy, niezależnie od ich ilości.

    a nie jest tak, ze ten czas poswiecony na tworzenie systemu, ktory na nam
    kilka zl zysku mozna by wykorzystac by zarobic kilkadziesiat? Niedobrze jak
    ktos swoja prace wycenia na marn grosze.
    Chyba, ze ja czegos tu nie rozumiem i nie widze ukrytych mozliwosci. Jakie
    jest z tego realny maksymalny zysk, powiedzmy w skali miesiaca?

    --
    marcin