  • Data: 2009-06-19 14:41:40
    Temat: Re: Eurobank bez tokena
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Dzwoniłam na infolinię. Pani twierdziła
    uparcie, że nie ma mozliwości posiadania konta online bez tokena.
    Opowiedzialam jej o tabeli w zakładce "funkcjonalność eurobank online",
    którą wskazał Bungiel. Więc wyjasniła, że operacje te są mozliwe bez tokena,
    ale token należy posiadać, bo wymagane jest hasło generowane przez niego
    przy logowaniu! Więc z grubej rury zapodałam:
    - Ale na tym forum zgłaszają się posiadacze konta online, którzy twierdzą,
    że nie mają tokena!
    Pani oniemiała, kazała poczekać, skonsultowała się i powiedziała, że TAK,
    MOŻLIWE JEST KONTO ONLINE BEZ TOKENA!
    Uff, przynajmniej dzięki mnie jedna konsultantka się dokształciła:-)
    Zapytałam, co ja mam zrobić, żeby przekonać nasze panie w naszym oddziale,
    że ja nie muszę mieć tokena, a mogę zdefiniować w banku konta zaufane. Otóż
    mam powiedzieć paniom, żeby skontaktowały się z centralą banku.
    Uff.
    Pozdr.
    A.