  • Data: 2009-10-26 07:39:17
    Temat: Re: Eurobank i brak naliczania odsetek
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.09 20:47, gm pisze:

    > Przy pierwszym kontakcie z infolini? równie? tak mia?em. Na moj? korzy?ae
    > przemawia?a kwota, któr? przela?em do EB oraz to, ?e do konca miesi?ca
    > pozosta?y tylko 2 dni (w??czaj?c ten, w którym zak?ada?em rachunek). O
    > wprowadzeniu mnie w b??d przez pracownika ju? nie wspomne - specjalnie
    > dopytywa?em sie, czy aby na pewno op?ata nie zostanie pobrana.

    U mnie była prawie identyczna sytuacja, z tym że otwierałem prze
    internet. Jakoś w połowie miesiąca. Więc data otwarcia to okolice 15-go.
    Kurier z umową przyjechał kilka dni przed końcem miesiąca, więc dopier
    wtedy poznałem numer rachunku i miałem podstawę do wpłaty.
    No i zdążyłem przelać kilka tys., ale na moje nieszczęście bezpośrednio
    na KO.
    Średnia z oszczędności wystarczyłaby za dni od kiedy miałem umowę w
    rękach, niestety była za niska do policzenia za okres od 15-go.

    Wszystkie moje argumenty olali.

    --
    Pete