  • Data: 2011-02-05 03:49:01
    Temat: Re: Eurobank i jego tokeny GSM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Cypis" 2...@e...goog
    legroups.com

    : 6. Ściągasz plik midp2exe stąd http://kwyshell.myweb.hinet.net/Project/Midp2Exe/

    Kolejny raz zmieniłem telefon (poprzedni był zbyt cichy) więc wymieniłem token...
    Ten telefon ma swoją kartę pamięci (mikroSD czy jakoś tak) Zabrałem ów token na
    tę kartę pamięci, a stamtąd drutem ,,do komputera''. Ściągnąłem wskazane pliki,
    wygenerowałem co trzeba, ale... Ale ,,telefon'' zamyka się samoczynnie w chwilę
    po odpaleniu. Co z tym uczynić?

    Przed wygenerowaniem EXE token był używany w telefonie -- ma to jakieś znaczenie?

    -=-

    Kolejna sprawa -- czy taki podrabiany token jest bezpieczny?
    Myślałem, że ów token to w istocie softowy telefon -- emulator
    telefonu, na którym odpalany jest token, tymczasem to po prostu
    token na PeCeta.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'