  • Data: 2009-05-10 18:07:16
    Temat: Re: Eurobank i przelewy wewnetrzne?
    Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Maj, 16:54, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaka jest kolejnosc realizacji zlecen wewnetrznych i zewnetrznych, tzn.
    > jezeli ustawie na te sama date przelew wewn. z k. oszczedn. na ROR i dalej z
    > ROR na zewnatrz to czy to sie wykona przy zerowym poczatkowym stanie ROR?

    Ja próbowałem dwukrotnie i w sytuacji jak wyżej przelew zewnętrzny
    niestety nie realizował się niezależnie od tego w jakiej kolejności
    wpisywałem oba zlecenia.
    Poddałem się przyjmując, że skoro w systemie transakcyjnym przy
    ustawianiu zleceń pojawia się komunikat-ostrzeżenie iż środki na
    wykonanie zlecenia należy zapewnić w przeddzień realizacji zlecenia,
    to eksperymenty nie pomogą.
    Zlecenie wewnętrzne z RO na ROR ustawione na jeden dzień wcześniej,
    przy obecnej różnicy oprocentowania, ma marginalne znaczenie dla
    wielkości uzyskanych odsetek (a wtedy wszystko działa jak w zegarku).