  • Data: 2008-06-20 20:11:30
    Temat: Re: Eurobank i tokenGSM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" 18e14a07loze1$....@k...kojer

    > Nie wiesz co wklepujesz, nie mam więcej pytań.

    Nie wiem. :) I zapewne niewielu znajdę takich, którzy wiedzą. :)
    (czyli znają algorytmy generowania tych kodów, które podajemy tokenowi)

    > Może zamiast się czepiać czytaj to co się do ciebie pisze i zaglądaj w
    > linki które ci sie podaje.

    Pod linkiem było napisane, że token pracuje offlineowo,
    ale nie było wyjaśnienia, jak dokładnie pracuje.

    Po wciskaniu kitu w banku (opisałem to -- chodzi o numery seryjne)
    uznałem, że trzeba się mieć na baczności. :)

    > Ale przeczytałeś umowę, regulamin i toip przed podpisaniem? Bo znów będzie
    > płacz jak bank ci opłatę naliczy.

    Będzie płacz i zgrzytanie zębów? Mam do ,,miasta'' ze 4 kilometry, ale jeśli
    już wyciągnę samochód z garażu (czytaj --> [swoją własną] dupę z mieszkania)
    to raczej mniej niż 50 kilometrów nie przejadę, tak więc niepotrzebna wizyta
    w banku jest kosztowna. :)

    Gdyby mi naliczyli opłaty, zamknąłbym konto. :)
    Jeśli ktoś by z tego powodu płakał -- to trudno. :)
    Ja nie będę, bo chustki papierowe są drogie. ;)
    (nie pamiętam, kiedy płaciłem, bo stale mi dają gratisowe)

    Jak już napisałem -- nie zamierzałem tam (w Eurobanku) otwierać konta.
    Poszedłem do Kredyt Banku, aby zabrać stamtąd pieniądze i gdzieś je
    wpłacić. Do BGŻ było ze 300 metrów, a do Eurobanku ze 30 metrów, więc
    zaszedłem do Eurobanku i tam wpłaciłem po wcześniejszym założeniu tam konta. :)

    Jeśli bym zamknął konto w Eurobanku, zostają mi:

    -- Multi (bardzo dobra obsługa i smaczna kawa)
    -- mBank (bardzo dobra obsługa)
    -- BZ WBK (bardzo dobra obsługa)
    -- Polbank (bardzo dobra obsługa, ale system informatyczny do niczego)
    -- BGŻ (bardzo dobra obsługa; nie wiem, jak z systemem, bo jeszcze nie
    przelewałem, ale wygląda sympatycznie)

    Nie czytałem tego, co podpisywałem, tak jak i nie oglądałem kupowanej
    wczoraj kurtki. Jedno i drugie znam, bo oglądałem wielokrotnie wcześniej.
    Konto założyłem, bo nie chciało się mi iść do ,,odległego'' BGŻ, a kurtkę
    kupiłem, bo potaniała niemal o 50%. :)

    Po ,,mieście'' chodzę piechotą, bo to siedlisko szatana, w którym grasują
    bileterzy, znaczy... Inspektorzy... Oczywiście są wyjątki. :) Do Multi
    podjechałem pod same drzwi.

    Założono mi tam konto błyskawicznie. :)
    Do BGŻ też podjechałem samochodem, ale
    akurat tam też szybko zakładają konta. :)

    W Kredyt Banku są kolejki. :)

    -=-

    Być może Plus nalicza powoli opłatę za odebrane tokeny. :)
    Wg tego, co mi powiedziano w Plusie, powinienem zostać
    obciążony kwotą 60 groszy za token, nie 20 groszy.

    -=-

    Oczywiście, jeśli czujesz się urażony moim postem, w którym Cię
    o coś :) pytam, :) mogę Ci dać satysfakcję i możemy spotkać się
    o świcie, ;) aby rozstrzygnąć nasz spór -- na szable albo na
    pistolety... [tu, gdy wymawiam słowo 'pistolety',
    mdleję z wrażenia/strachu i padam na ziemię...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'