  • Data: 2009-04-23 12:43:45
    Temat: Re: Eurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenem
    Od: zgred <z...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "zgred" news:gspjt9$pct$1@atlantis.news.neostrada.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Podobny burdel to chyba tylko w mBanku można jeszcze spotkać ;)
    > A już chciałem bliżej się związać z eurobankiem. Dzięki takim wpisom zostanę
    > przy swoich obecnych "wybrankach" :)

    ... ale w mBanku nie ma takich wygodnych lokat antybelkowych i takiego %!

    Pochwal się które-to te Twoje wybranki, to zajrzymy im pod kołderkę ;)

    Popatrz na to pozytywnie. :)
    Wyszło "na nasze", tzn interpretacja korzystniejsza dla klienta, niż
    pierwotnie tutaj w dyskusji zakładaliśmy.

    ... a największego burdelu, to doświadczyłem w xxx-BP. Kont w różnych
    bankach miałem-ci-ja, że nie zliczę i nigdzie nie było gorzej.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.