    From: "cspol" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - mają babola w systemie
    Date: Sun, 2 Oct 2011 00:17:33 +0200

    > Przy pierwszym czytaniu założyłem (bez głębszego zastanowienia), że to Ty
    > optymalizujesz te kwoty no i w takim przypadku jedynym problemem jest, że
    > lokata nie zakłada się do 30.12 tylko do 31.12 i to kwestionujesz.
    > Musiało mi się gdzieś po głowie kołatać, że coś nie tak zrozumiałem, bo po
    > dwu godzinach olśniło mnie, że to pewnie system przy zakładaniu lokat
    > optymalizuje (lub pomaga) kwoty (z treści maila to nie wynika, a Eurobanku
    > nie znam), a potem liczy inaczej. No to faktycznie mają błąd.
    > P.G.
    Dzięki za dociekliwość w moim temacie.
    Rzeczywiście przy zakładaniu lokaty jest pozycja "szacowana wysokość odsetek
    po potrąceniu podatku" zawsze się zgadzała z prostą symulacją w excelu..
    Ale początek lokaty i koniec były: np. 1.01 - 1.04, 30.01 - 30.04, natomiast
    31.01 to dla nich 30.04 !!!
    Sprawdziłem, miałem przypadek: 28.02 - 31.05 Niestety, nie zwróciłem uwagi
    na szacowaną wysokość odsetek a na pewno były mniejsze od 2,49.
    Ten opisany przypadek jest podobny: 30.09 - 31.12 O tym że to 31.12 a nie
    30.12 dowiaduję się dopiero gdy zajrzę do listy posiadanych lokat, a wtedy
    to już "po ptokach"
    Domyślam się że do tej formatki "szacowana wysokość odsetek po potrąceniu
    podatku" podstawiają jakąs tabelkę która nie uwzględnia przypadków końca
    miesiąca a słowa 'szacowana wysokość odsetek' ich rozgrzeszają.
    Tylko dlaczego koniecznie chcą przetrzymać lokatę do końca miesiąca? 30.12
    nie spadnie żadna trzymiesięczna czy półroczna.

    CzS