    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory
    Date: Wed, 06 May 2009 19:30:50 +0200

    sorden pisze:
    > Wlasnie polecialo w tv - odsetki z gory na lokatach 6%.
    >
    > Ktos tam niezle kombinuje. Podlapują wszystkie najlepsze pomysly
    > na rynku.
    > Zostala jeszcze debetowka za free + wyplaty ze wszystkich sieci i ja juz nic
    > wiecej nie chce :)

    Nie sądzę żeby mieli to w planach tak jak i zdobycie jakieś dużej bazy
    klientów - to są też duże koszty a na razie to wieczorem siedzi tylko 1
    osoba na infolini ;)
    To co się rzuca w oczy to przede wszystkich duże parcie na depozyty i
    ciekawy jestem czy mają taką super akcję kredytową, chcą się sprzedać
    czy jak getin wykupić własne obligacje przed czasem, kredytów walutowych
    to przecież dużo nie mają