-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "witrak()" <w...@h...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Eurobank nie jest zainteresowany lokatami
Date: Fri, 24 Dec 2010 14:57:27 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 32
Message-ID: <if27s4$dgf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <if24kh$bho$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <if27f5$att$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1293198020 13839 194.8.46.11 (24 Dec 2010 13:40:20 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Dec 2010 13:40:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <if27f5$att$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543055
[ ukryj nagłówki ]XYZ wrote:
> On 24.12.2010 14:02, witrak() wrote:
>> Okazuje się, że Eurobankowi nie zależy na lokatach i robi co może,
>> żeby klienci nie zakładali lokat: można normalnie założyć 10 lokat
>> danego dnia, a każdą następną trzeba przy zakładaniu potwierdzać z
>> użyciem tokena: jak przelew jednorazowy.
>>
>> Dla mnie Knot Roku !
>
> Z punktu widzenia banku wydawało się to konieczne. Gdy mieli
> jeszcze konkurencyjną ofertę, ja sam miałem w szczycie pozakładane
> równocześnie ponad 1000 lokat tygodniowych i bank trochę na tym
> tracił. Do dzisiaj gdy próbuję coś załatwić w placówce czekam
> około 5 minut aż system zaciągnie całą historię. To chyba też
> jeden z powodód dla którego zepsuło im się wysyłanie wyciągów
> elektronicznych do mnie.
Teoretycznie to możliwe, że jest to kolejna rzecz, której nie są w
stanie zrobić porządnie. Niemniej jednak rozwiązanie tego w taki
sposób właśnie potwierdza niewłaściwy sposób podejścia do klienta.
Można było znaleźć inne metody - ale wybierają takie, które są dla
nich wygodne, bez próby uwzględnienia potrzeb klienta.
Tu wyszło to explicite, w przypadku opóźnień w aktualizacji stanu
konta branego pod uwagę przy zlecaniu przelewów tłumaczą się
błędem, choć przypuszczam, że wcale nie starają się go poprawić:
wiadomo, że są sytuacje, w których zlecenie przelewu zostaje
przyjęte do wykonania, pomimo, że stan konta - opóźniony,
pokazywany przy zlecaniu - jest za niski.
Jednym słowem - co by nie powiedzieć Knot!
witrak()
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.10 14:06 f
- 27.12.10 10:11
- 27.12.10 11:07 Tomek z Wawy
- 27.12.10 11:54 Ra
- 27.12.10 12:09 XYZ
- 27.12.10 18:04 Piotr
- 27.12.10 18:15 Ra
- 27.12.10 18:50 Zbyszek
- 28.12.10 16:28 grin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże