eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank nie jest zainteresowany lokatamiRe: Eurobank nie jest zainteresowany lokatami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank nie jest zainteresowany lokatami
    Date: Fri, 24 Dec 2010 14:57:27 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 32
    Message-ID: <if27s4$dgf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <if24kh$bho$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <if27f5$att$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1293198020 13839 194.8.46.11 (24 Dec 2010 13:40:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Dec 2010 13:40:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <if27f5$att$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543055
    [ ukryj nagłówki ]

    XYZ wrote:
    > On 24.12.2010 14:02, witrak() wrote:
    >> Okazuje się, że Eurobankowi nie zależy na lokatach i robi co może,
    >> żeby klienci nie zakładali lokat: można normalnie założyć 10 lokat
    >> danego dnia, a każdą następną trzeba przy zakładaniu potwierdzać z
    >> użyciem tokena: jak przelew jednorazowy.
    >>
    >> Dla mnie Knot Roku !
    >
    > Z punktu widzenia banku wydawało się to konieczne. Gdy mieli
    > jeszcze konkurencyjną ofertę, ja sam miałem w szczycie pozakładane
    > równocześnie ponad 1000 lokat tygodniowych i bank trochę na tym
    > tracił. Do dzisiaj gdy próbuję coś załatwić w placówce czekam
    > około 5 minut aż system zaciągnie całą historię. To chyba też
    > jeden z powodód dla którego zepsuło im się wysyłanie wyciągów
    > elektronicznych do mnie.

    Teoretycznie to możliwe, że jest to kolejna rzecz, której nie są w
    stanie zrobić porządnie. Niemniej jednak rozwiązanie tego w taki
    sposób właśnie potwierdza niewłaściwy sposób podejścia do klienta.
    Można było znaleźć inne metody - ale wybierają takie, które są dla
    nich wygodne, bez próby uwzględnienia potrzeb klienta.
    Tu wyszło to explicite, w przypadku opóźnień w aktualizacji stanu
    konta branego pod uwagę przy zlecaniu przelewów tłumaczą się
    błędem, choć przypuszczam, że wcale nie starają się go poprawić:
    wiadomo, że są sytuacje, w których zlecenie przelewu zostaje
    przyjęte do wykonania, pomimo, że stan konta - opóźniony,
    pokazywany przy zlecaniu - jest za niski.

    Jednym słowem - co by nie powiedzieć Knot!

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1