    From: "ralph" <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Eurobank] nieczysta gra
    Date: Tue, 21 Jun 2005 18:38:32 +0200

    Po prostu trzeba czytać korespondencję , która przychodzi z banku a nie
    wyrzucać ją do kosza.
    W momencie wprowadzania zmian Bank wysłał do wszystkich swoich klientów
    informację o zamianach w regulaminie i tabeli opłat i prowizji. Jeśli nie
    czytasz to twój problem.
    Twój kolejny problem też jest wyimaginowany. Raz w miesiącu możesz
    bezpłatnie w placówce wziąć wyciąg operacji.
    No ale jak ktoś jest jeleniem........

    Pozdrawiam