    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
    Date: Sat, 21 Jan 2012 14:04:08 +0100

    <a...@N...gazeta.pl> wrote on 2012-01-20_22:26
    > Kiedyś miałem konto w Eurobanku i byłem zadowolony (podobał mi się wygląd i
    > funkcje WWW oraz token sprzętowy), jednak nie wiem jak z jakością jest w
    > chwili obecnej.
    > Najważniejszą dla mnie sprawą jest bezawaryjność i terminowość wykonywania
    > wcześniej ustalonych przelewów - rachunki płacę zwykle w ostatnim możliwym
    > dniu, ustawiam je czasami pół roku do przodu :) ING nie mogę nic zarzucić pod
    > tym względem; jak obecnie jest w Eurobanku?

    Jeśli będziesz przelewał z oszczędnościowego na bieżący dzień
    wcześniej to wszystko będzie ok. (Z samą terminowością ja nie
    miałem nigdy problemów.) Natomiast jeśli w tym samym dniu ("bo
    przelewy wewnętrzne powinny chodzić przed zewnętrznymi"), to
    zdarzało się różnie.
    Ale ostatnio trochę typowych blędów polikwidowali. jedyny
    upierdliwy,jaki został, to nieodnawianie się stanu na koncie po
    przelewie na to konto: czasem aż do ponownego zalogowania. Więc
    jak się człowiekowi spieszy, to odczekać na historii aż będzie
    "wykonany" i nie czekając dalej - przelogować...

    witrak()