eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - ograniczenie obslugi kasowejRe: Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - ograniczenie obslugi kasowej
    Date: Sun, 7 Jun 2009 09:49:27 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <h0frtg$8kh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h0eb5r$hjn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h0edo4$kuk$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h0eocg$nf9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bgo130.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1244361456 8849 83.28.78.130 (7 Jun 2009 07:57:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Jun 2009 07:57:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:489529
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał w wiadomości news:h0eocg$nf9$1@inews.gazeta.pl...
    > "Bogdan B." h0edo4$kuk$...@n...news.neostrada.pl
    >> zdaje się że dotyczy to wszystkich oddzialow w centrach handlowych
    > W Białymstoku też tną koszty. Ciekawe, jak długo będziemy czekali
    > na wycięcie wszelkich kosztów utrzymania Eurobanku... ;) No...
    > I ciekawe, czy w ślad za Eurobankiem pójdą inne banki w Polsce... ;)

    BPH u mnie już poszedł. Mają jeden oddział w miejscowym REAL-u. To był
    jeden z argumentów, który spowodował, ze zostałem u nich po podziale z
    PEKAO SA. Duży parking, dostęp do banku przy okazji zakupów. Szkoda tylko,
    że w ramach cięcia kosztów zmniejszyli obsadę do trzech osób w oddziale i
    pozostawili obsługę w godzinach 9-17 kiedy ja pracuję. Załatwienie
    najprostszej sprawy (wymiana uszkodzonej karty) trwało półtorej godziny, bo
    jedna osoba obsługuje kolejkę. Druga przez cały ten czas uczestniczyła w
    telekonferencji, a trzecia, to kasjerka. Jakbym chciał godzinami siedzieć w
    banku, to bym poszukał pracy w tym sektorze.

    Napisałem maila w tej sprawie do centrali banku, to mi odpisali, że moje
    uwagi przekazali do oddziału. Genialne! Od teraz pracownicy się tam klonują
    i dzięki temu wielokrotnie zwiększyła się prędkość obsługi. W każdym razie
    chyba klonowanie się nie powiodło, bo godziny pracy te same. A że pracuję w
    tych godzinach, to nie miałem okazji zobaczyć osobiście, na czym w praktyce
    zmiany polegają.

    > Może zróbmy zawody -- będziemy obstawiali, jaki bank kiedy upadnie? ;)


    Moim zdaniem banków jest za dużo na polski rynek i faktycznie co niektóre
    paść muszą, albo się połączą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1