  • Data: 2009-02-28 12:30:19
    Temat: Re: Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pią, 27 lut 2009 o 23:06 GMT, c...@g...com napisał(a):

    > Można zmienić sam sposób zakończenia lokaty ? Bo właśnie mam
    > samoodnawialną tygodniówkę i teraz zastanawiam się czy mi tą dychę
    > wezmą (minął z miesiąc od założenia).

    Wejdz do TOiP lokat, i przeczytaj kiedy pobieraja oplate za zerwanie...

    Pomoge, jezeli zerwiesz lokate wczesniej niz 14 dni po jej zalozeniu...

    Ale chyba nie dotyczy to lokat krotszych niz 14 dni, bo raz zrywalem lokaty
    7 dniowe w dniu pierwszego odnowienia, i nic mi nie policzyli...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]