    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank opóźnienia
    Date: Sun, 20 Dec 2009 16:56:55 +0100

    "schliesky" hglfrf$gp5$...@i...gazeta.pl

    > Fuck, te opóźnienia w księgowaniu na kontach mnie rozwalają,
    > zamieszałem się z przelewami, zapomniałem sprawdzić za godzinę
    > jak wg ich systemu sytuacja się wyklarowała i od 5 dni płaciłem
    > 38% belki, aaaargh!!

    Na jutro mam dwa zlecenia w sumie na 1991,1 złych...
    Więc dziś zlewam z oszczędnego na rozrzutne...
    Bank mieli, mieli, wreszcie wywala błędem...
    Ale jednocześnie informuje, że przelew zrealizował...
    Patrzę -- i w saldzie, i w środkach (nie wiem, jak w zewnętrzach)
    na oszczędnym tyle, ile było przed przelewem, a na rozrzutnym dwa zera...
    Czekam, sprawdzam, pamiętam, że napisał, iż przelew zrealizował...

    Nic to... Zlecam przelew raz jeszcze... Ale widzę, że na oszczędnym
    jest mniej niż byłoby, gdyby przelewu wiadomego nie było... Gdybym
    nie czekał tak długo, zleciłbym przelew raz jeszcze i zapewne bym
    jutro miał jakieś kłopoty...

    I tak mogą być, bo pieniędzy starczy na wykonanie nie po jednym
    zleceniu, ale dwa razy jedno i zero razy drugie... A EB może moje
    zlecenia wykonać tak, jak uzna za stosowne z jego punktu widzimisia... ;)

    -=-

    To są uroki EB. I mniej więcej takie są uroki Rzeczypospolitej Polski. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'