  • Data: 2009-06-18 07:29:34
    Temat: Re: Eurobank - podatek od odsetek inaczej...
    Od: mic49 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie lepiej do Aliora gdzie wyciagasz ponad 4% bez belki i masz
    > dzienna kapitalizacje? :)
    > Eurobank + Alior - i tu i tu kasa zarabia bez belki.
    >
    > Lepsze chyba to niz dac kase komus na 0%.

    Wiesz, mnożenie kont nei jest dobrym pomysłem.

    Ale traktuję tę dyskusję czysto teoretycznie, co zrobić z zarobionymi
    pieniędzmy w Eurobanku na 6.06 procent netto. Trzymanie tego gdzie
    indziej po pewnym czasie i tak nie ma sensu, bo przecież w końcu
    będzie "obelkowione".

    W sumie to mam kredyt, więc może co tydzień - przelew na konto
    kredytowe? Tu Belka na pewno mnie już nie dopadnie i faktycznie będą
    to te pieniądze, które zarobiłem.

    Michał