  • Data: 2010-03-16 10:10:18
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 09:51:08 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Tak Alior. Ma lepiej dopracowane przelewy z datą przyszłą, lepiej to
    > widać, lepiej się tym zarządza.

    Alior niestety cierpi na choroby wieku dziecięcego i za często coś im się
    sypie.

    > No ja się chyba też delikatnie teraz na Polbank przestawię a EB jak tak
    > dalej pójdzie to skasuje i tyle.

    No ja jednak większe zaufanie mam nadal do EB, aczkolwiek większość środków
    przeniosłem do Polbanku.

    > No wiem, coś tam czytałem. Ja jednak z kilku moich prób zawsze miałem ten
    > same efekt czyli przelew nie poszedł, bo najpierw chciał puścić
    > zewnętrzne a później wewnętrzne, co jest już totalny kuriozum!

    Cóż, podejrzewam, że przelewy zewnętrzne i wewnętrzne w przetwarzaniu idą
    równolegle i co się załapie to się załapie (i dlatego różne wyniki testów).
    Musieliby start generowania przelewów zewnętrznych uzależnić od zakończenia
    wewnętrznych. Czemu tego nie robią nie wiem, może się czasowo nie
    wyrabiają.

    > Ja nie demonizuje, to tylko prosta kalkulacja - skoro klika razy nie
    > wyszła sesją na którą się zdążyło zlecić, to i może nie wyjść tego dnia
    > na który się zdążyło zlecić. IMO nie można tego teraz całkowicie
    > wykluczyć.

    No niestety nie znam banku który by to gwarantował (i miał wpisane w
    regulaminie), więc wpadka może się przydarzyć w każdym :(.

    --
    Kojer