    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Date: Tue, 16 Mar 2010 11:42:47 +0100
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 10:22:01 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > No to jest jakaś wtopa na etapie projektowania i tyle. Pierwszą sesję
    > mają według rozpiski na money.pl o 8:00 czyli 8h czyli po 4h na
    > wewnętrzne i zewnętrzne IMO czasu aż nadto.

    Wiesz, tam się dzieje znacznie większa ilość rzeczy zanim zaczną "robić"
    przelewy, naliczanie odsetek, prowizji, generowanie wyciągów,
    sprawozdawczość obowiązkowa itp. itd. Być może skalowano system na mniejszą
    ilość rachunków a kolejność przelewów nie jest priorytetem. Nie znam
    systemu EB więc tak tylko sobie gdybam. EB wyraźnie się zabezpiecza i
    _każe_ zapewnić środki na koncie na dzień przed.

    Tak btw to zdarzają się nadal dni, że przelewy wychodzą pierwszą sesją? Bo
    jak nie, to może wogóle z niej zrezygnowali, obowiązku brania udziału we
    wszystkich nie mają :(.

    --
    Kojer