eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszłaRe: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
  • Data: 2010-03-17 17:20:53
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Mar, 10:38, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Dnia Wed, 17 Mar 2010 02:19:40 -0700, Erazmus napisał(a):
    >
    > > No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
    > > wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.
    >
    > Hmmm chyba dalej nie wiesz za bardzo o czym piszesz.
    >

    Mam odpowiedź na reklamacje :
    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane są
    zwykle w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku wspomnianej operacji
    przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
    nastąpiła w pierwszej sesji wychodzącej dn. 15.03.2010.

    Jednocześnie pragniemy poinformować, iż dzięki nowej usłudze
    wprowadzonej przez Euro Bank Klienci posiadający konto w Pakiecie
    Online mają możliwość dokonywania operacji również telefonicznie w
    serwisie Bankowości Telefonicznej tj. wykonywanie przelewów zarówno
    wewnętrznych, jak i do innych banków oraz dodanie/zmiana/usunięcie
    odbiorcy. Dodatkowo Klient ma możliwość sprawdzenia wysokości salda
    konta, dostępnych środków, blokad oraz transakcji na koncie. Doradca
    Telefoniczny może również sprawdzić godzinę realizacji zleconej przez
    Klienta operacji.

    Aktywowanie i korzystanie z serwisu Bankowości Telefonicznej jest
    usługą bezpłatną.

    Aby aktywować usługę Bankowości Telefonicznej wystarczy skontaktować
    się telefonicznie pod numerem 0801-703-603 dla telefonów stacjonarnych
    oraz 071/79-55-497 dla telefonów komórkowych. Po połączeniu prosimy
    wpisać swój identyfikator służący do logowania w serwisie eurobank
    online. Serwis Bankowości Telefonicznej jest do Państwa dyspozycji 7
    dni w tygodniu przez całą dobę.

    Z poważaniem,

    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Banku


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1