  • Data: 2009-10-15 11:01:20
    Temat: Re: Eurobank przelewy odroczone
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Paź, 12:50, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Przetestowałem i działa to tak. Najpierw zlecam przelew z datą przyszłą z
    > KO na ROR a później z tą samą datą przyszłą przelew z ROR na zewnątrz.
    > Przelew pierwszy (KO>ROR) wykonuje się poprawnie, natomiast drugi wisi
    > cały dzień jako aktywny. Na następny dzień przelew (ROR>zewnątrz) wykonał
    > się pierwszą sesją. Co najciekawsze w historii przelew ma datę ze
    > zlecenia, mimo że wykonał się dzień później. Dla zobrazowania:
    >
    > 14.10 KO > ROR
    > 14.10 ROR > zewnątrz
    >
    > faktycznie przelew ROR > zewnątrz wykonał się 15.10 pierwszą sesją, ale w
> [...]

    A kiedy sprawdzales wykonanie tego przelewu?

    Ja w nocy tez mialem w nocy zlecenie przyszle niewykonane i saldo
    zawierajace "nieprzeslane" pieniadze.

    Rano juz bylo w historii z data dnia poprzedniego.

    Townierz z data dnia poprzedniego weszlo na spalcana KK - czyli
    prawidlowo.

    poprzedzajace zlecenie wewnetrzne wykonalo sie wprzeddzien zlecenia
    zewnetrznego - zawsze tak ustawiam.