  • Data: 2009-02-03 10:05:36
    Temat: Re: Eurobank - token GSM nie dochodzi.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zyga" <z...@w...pl> wrote in message
    news:gm8vgs$81b$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Cześć
    > Po tygodniu prób i wizytach w oddziałach (conajmniej 6 razy w 3 różnych
    > oddziałach) okazało się że problem nie jest po mojej stronie. Do tej
    > pory udawało mi się zalogować, żadnej operacji nie udało się autoryzować.
    > Token działa źle, podaje inne hasło niż powinien, pokazuje inna liczbę
    > operacji - ustaliłem to na partyline. Wczoraj zsynchronizowałem token w
    > oddziale i dalej nie działa. Nie potrafią mi pomóc. Dziękuję za taki bank,
    > niestety.

    To tak jakbys po McDonald'sie oczekiwal zorganizowania wykwintnej kolacji
    przy swiecach. Mnie juz te plastikowe stoiska odstraszaja, a do tego
    specjalne oferty dla emerytow i rencistow, nie dosc ze ludzie biegni to ci
    ich jeszcze tak doja. Ale dzieki wybraniu takiego klienta docelowego nie ma
    na nich wielu skarg, rzadko ktory emeryt korzysta z Internetu, a jak juz
    korzysta to zwykle potrafi obliczyc co takiego mu ten plastikowy bank
    oferuje.

    MK