    From: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank znowu przycina procenty
    Date: Wed, 4 Nov 2009 12:04:25 -0800 (PST)

    On 3 Lis, 22:18, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Serio: Możesz wytłumaczyć, po co zmarnowałeś ten czas ?

    Nie zmarnowałem! Rozstałem się z bankiem w którym nie zamierzam
    trzymać żadnych środków.

    Zaproponowałem zlikwidowanie tylko KO, bo nie mam zamiaru za nie
    płacić - nie da się, bo każde RO jest do niego podpięte.
    Zaproponowałem zwolnienie z opłaty - nie da się, nie ma takiej opcji w
    systemie EB.

    Ponieważ w ogóle nie mam zamiaru przelewać tam żadnych środków nawet
    na 1 minutę by utrzymywać puste konta jedynym rozwiązaniem była
    likwidacja.

    Zapytałem czy nie mają opcji zamknij wszystko, ale nie. Jak to
    powiedział gość z obsługi - 10 ich jest? To może ja sobie usiądę...

    Wcale nie żałuję, wiem teraz, że dopóki nie będzie opcji likwidacji RO
    przez net to nie bardzo mam zamiar powtarzać tę zabawę.