  • Data: 2010-05-20 16:04:09
    Temat: Re: Euroimplant dzisiejszy wyskok
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@g...pl pisze:
    > odpowiedz nie dotyczy zadanego pytania, ale dziekuje za komentarz

    Faktycznie, masz rację.

    Zobaczyłem nazwę Euroimplant i jakoś odruchowo skojarzyło mi się z naszą
    walutą dobrobytu (nawet nie wiedziałem, że na naszej giełdzie takie coś
    jest notowane). Tak czy siak kilkadziesiąt pipsów na krótkiej pozycji na
    EURUSD dało się dzisiaj wyskubać. A na jutro proponuje mieć zamknięte
    pozycje i niczego nie otwierać, bo za Odrą będzie przygoda.

    J.