    From: Artur Czeczko <a...@c...student.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Euronet] ciekawostka
    Date: Wed, 02 Jun 2010 17:45:18 +0200

    Michal Jankowski pisze:

    > Co nie zmienia faktu, że liczne ludzie tak robią, na zasadzie -
    > "przeleję na subkonto karty tylko tyle, ile chcę dziś z karty wybrać".

    I zwykle działa to dużo lepiej, niż ustawianie limitów wypłat.
    Jedno i drugie chroni co najwyżej przed autoryzacją na wyższą kwotę,
    więc z grubsza poziom zabezpieczenia jest ten sam. Sytuacja, że
    blokada wygaśnie przed rozliczeniem transakcji zdarza się sporadycznie.
    Natomiast zwykle bank udostępnia znacznie wygodniejsze mechanizmy
    do przelania kasy między swoimi rachunkami, niż do zmiany limitu
    wypłaty. Da się limity wypłat ustawić SMS-em w jakimś banku?
    No i potem, po takiej jednorazowej większej transakcji trzeba by
    pamiętać, żeby limit znów obniżyć.

    Pozdrawiam,
    Artur