    From: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Date: Thu, 31 Oct 2002 11:15:50 +0100

    > Alez multi juz walczy ;-) Zobacz ciagle rozwijajaca oferte (zaraz kolejne
    > nowosci ;) ) Poza tym ja pracuje w centrum (i bede) dlatego jednen oddzial
    > multi w centrum mi wystarczy ;-) A w tym oddziale na Garbarach moze raz
    > bylem ;-)

    Czyli jednak zwycięża lokalizacja.
    Moja żona (w moim mieście) i ja w pracy mamy blisko do pekao wlaśnie...

    > Jak dla mnie koniec 2003r. to nie jest tak niedlugo ;-) Pamietaj, ze klienci
    > ktorzy chca/potrzebuja internetu nie czekali w pekao tylko przeprowadzili
    > sie juz do lukasow, m*** bankow itd. Przyklad: Ty !!! ;-))

    Ano masz rację- jak pekao wdrozy jakiś substytut mBanku, to myślisz, że będę sobie
    zawracal glowę
    jakimiś bankami na "m" ?

    > Zauwaz, ze ja pisalem_LACZNIE_o depozytach_i_kredytach !!! W chwili obecnej
    > depozyty nie sa dla mnie takie wazne (ale byly jeszcze dwa miesiace temu),
    > ale juz kredyty bardzo. Zatem co powiesz na ROR 4,05%, a linia 12,5% ?
    > ;-))))

    Ze warto poświęcić więcej czasu na dojazd do placowki multibanku niż spacerek do
    pekao ?
    Masz rację rożnica w oprocentowaniu linii jest zabójcza, ale otrzymanie tej samej
    wysokości linii
    kredytowej w multi z przeniesienia wcale nie jest takie pewne. A nie będę przynosil
    tony papierow,
    żeby się dowiedzieć, że nie dostanę tyle ile mam ( zresztą już raz to przechodzilem w
    multi i wiem,
    że niedysponenci nie mają tam zbyt wiele do gadania- oni tylko przekazują papiery-
    decyzja zapada
    gdzieś w Łodzi.)

    > Tere fere ;-) Mialem konto w pekao vip i wiem jakie tam mozna dostac %% ;-)
    > Porownaj sobie %% depozytow walutowych w multi i pekao ! Hint: ostatnio (dwa
    > tygodnie temu) byla roznica ponad 1% !!! A do tego oczywiscie w multi aqua
    > tez mozna negocjowac %% ;-P

    No to ja nie widzę różnicy- oplaty masz te same, tyle, że Tobie bardziej odpowiada
    oferta, a mi nie.
    Wchodząc do multi czuje się, że w zasadzie to chodzi tylko o to, żeby zdobyć klienta-
    obiecać, a jak
    już przeniesie sie z dobytkiem, to niech się martwi. ale to moje subiektywne
    odczucie, które wyszo
    wtedy, gdy dzwoniąc po raz któryś z rzędu do akwizytora prowadzącego mój wniosek o
    kredyt kazal on
    sobie przypomnieć o co chodzi ;-(

    > Tak przez inet ;-)

    No to pewnie nie masz pelnego rozeznania. Ja jednak poczekam.

    > zarowno w jednym jak i
    >
    > Alez ja nic nie pisalem o niekompetencji pracownikow pekao ! tylko...

    > ;-))
    >
    > ... porownuje oferty ;-))

    Widzisz- oferta może być choćby najlepsza, ale jak się na natkniesz na
    niedysponowanego
    niedysponenta, to ... Klient przychodzący do banku potrafi myśleć, a jeśli
    przychodzi do takiego
    banku jak multi, to jest to klient, który ma okreslony cel i potrafi się poruszać po
    ofercie. Jednym
    slowem oczekuje konkretow i w miare elastycznego podejścia do sprawy. W multi kończy
    się to tylko
    stwierdzeniem, że decyduje góra i tak naprawdę czowiek inteligentny potrafi wychwycić
    z rozmowy, że
    nawet to co obiecają w oddziale, to nie zawsze pokryje się z rzeczywistością.
    Samo życie- jak spiewa mój ulubiony piosenkarz ;-(((
    Pozdrawiam
    Grzegorz