  • Data: 2009-02-20 10:14:29
    Temat: Re: Europejscy "demokraci"
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com wrote:

    > Zadam tylko jedno pytanie, ale za to o fundamenty:
    > Czy jak głosowałeś w referendum akcesyjnym to już wtedy wiedziałeś, że
    > tak korzystny dla nas traktat nicejski będzie tak szybko zmieniany na
    > tak dla nas niekorzystny i że będzie to robione w taki sposób, tzn.
    > nie licząc się z głosem europejczyków, którzy już kilka razy w kilku
    > referendach na ten temat się wypowiedzieli ?
    > Pamiętam jak reklamowali UE i jak ważnym argumentem w tym
    > przekonywaniu było to, że nasz głos będzie się liczył prawie tak samo
    > jak niemiecki czy brytyjski. Nie wiem jak Ty, ale ja się czuję zdeczka
> [...]

    Nie wiedziałem. Ale wiedziałem, że w drodze przyjetej procedury w UE można
    przeprowadzić wszystko, nawet to żeby Polska nazywała się Bolanda. Tego
    byłem świadom. I dodatkowo nie zależy mi na blokowaniu. Bo to działanie
    jest destrukcyjne. I wiem jeszcze, że żadna święta umowa nie została
    dotrzymana gdy przestała się opłacać jednej ze stron. Tego uczy historia.