eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiExpander, Open Finance - niekompetencjaRe: Expander, Open Finance - niekompetencja
  • Data: 2007-03-22 19:28:05
    Temat: Re: Expander, Open Finance - niekompetencja
    Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mysle, ze to zalezy od konkretnego oddziału i jednostki.
    Korzystałam z OpenFinance (fakt w dużo mniejszej miejscowości - mze w takiej
    bardziej im zależy na kliencie - kazdym bez wzgedu na wysokość kredytu) i
    doradca był zawsze pod telefonem, mailem i sam dzwonił z informacjami o tym
    jak sie sprawy kredytu posuwają.
    Zalezy na kogo sie trafi a najlepiej 'udezyć' do kogoskto wczesniej
    korzystął z usług danej osoby i jest zadowolony.

    Pozdr.


    Użytkownik "Maciej Laskowski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d282b$4602c64e$57cfb525$28882@news.chello.pl...
    > Może moje doswiadczenia zaoszczedza komus czasu.
    >
    > Expander - To bylo 2 lata temu. Umowilem sie z doradca, przyszedlem,
    > opowiedzialem co i jak, i do radca stwierdzil ze nie mam zdolnosci
    > kredytowej. No wiec przeszedlem sie wzdluz ul Targowej w wawie (ma ze 2 km
    i
    > jest tam z 10 bankow) bezposrednio do bankow i o dziwo znalazlem 3 ktorej
    > dadza mi kredyt bez problemu. Myslicie, ze to byly jakies male, nieznane
    > banki? Nic z tego, to byl BPH, PKO BP i Multibank.
    >
    > Open Finance - Bylem dzisiaj. Wczesniej do wybranego oddzialu wyslalem
    > formularz, zadzwonil doradca, wypytal sie o moja sytuacje finansowa i
    > powiedzial ze sie skontaktuje. Po paru dniach skontaktowal sie kto inny, z
    > innego oddzialu, a na miejscu okazalo sie, ze jeszcze raz sie pyta o moja
    > sytuacje finansowa, a swoje swiatle przemyslenia wysle mi emailem.
    > Wnioski:
    > - maja w d... wygode klienta, bo mnie przeniesli gdzieindziej bez pytania
    > - maja burdel w przesylaniu informacji
    > - pracownik byl niekompetenty i nie potrafil nic powiedziec na miejscu.
    Musi
    > sie dopiero sam nauczyc.
    >
    > Tak BTW moze wiecie, czy pytanie o sytuacje finansowa przez telefon mozna
    > uznac za probe wyludzenia danych osobistych? Przeciez kazdy moze do mnie
    > zadzwonic i sie podac za pracownika Open Finance.
    >
    > pozdrawiam
    > Maciek
    >
    > ----------------------------------------------------
    ----------------------
    ------
    > I am using the free version of SPAMfighter for private users.
    > It has removed 164 spam emails to date.
    > Paying users do not have this message in their emails.
    > Try SPAMfighter for free now!
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1