  • Data: 2002-01-17 11:48:24
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal...

    > Ja nie wiem jaki dawna Rada ma wplyw na mbank czy tez nasi wysunieci
    > przedstawiciele w BRE ;-) ale mysle ze odpowiednie informacje powinny
    > sie znalesc na stronie www mbanku. Zgadzam sie ze powinny one zawierac
    > pelne (na poziomie laika) informacje dlaczego takie transakcjie moga
    > nie przejsc.

    Informacje o mechanizmie (dlaczego transakcja moze nie przejsc) sa moze
    i interesujace i wyjasniaja, ze wina nie lezy po stronie mBanku, ale dla
    prawdziwego laika bardziej przydatna bylaby lista sklepow, ktore nie
    dzialaja z eKarta. W Forum mBankowcy pisali, ze testowali eKarte na
    wielu "witrynach" i wszystko cacy i bardzo dziala. Wkrotce jednak
    pojawily sie zgloszenia od klientow, ze taka to a taka strona nie
    zadzialala.
    Nie moglby mBank zbierac takich zgloszen (z mLinii, z Forum, z pbb)
    i tworzyc na tej podstawie listy dostepnej na WWW? Potencjalny klient
    moglby sobie sprawdzic czy nie bedzie mial klopotow z eKarta PRZED
    jej zamowieniem i skarg i zalow byloby pewnie mniej (a jesli juz, to bylyby
    nieuzasadnione).

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar